Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Przygotowaliśmy 5 różnych pakietów abonamentu na pomoc techniczną.
W zależności od potrzeb, jakie Państwo posiadają oferujemy różne zestawienia usług.

Okres ważności abonamentu – 12 miesięcy

* Uwaga! Przy abonamencie Premium i Premium Plus doliczane będą koszty dojazdu uzależnione od ilości km.

Telefoniczna pomoc techniczna – zgłosić usterkę z jej opisem lub złożyć zapytanie techniczne można telefonicznie lub przesłać na adres serwis@salto.pl. Po analizie zgłoszenia nasz Technik do Państwa oddzwoni i poinformuje co należy zrobić, aby usunąć usterkę. Do wykorzystania w abonamencie jest 5 x 60 minut. Po każdej przeprowadzonej rozmowie otrzymają Państwo emailem na podany adres protokół serwisowy z informacją o dokładnym czasie rozmowy.

Zdalna pomoc techniczna - zgłosić usterkę z jej opisem można telefonicznie lub na adres serwis@salto.pl. Po analizie awarii nasz Technik zadzwoni i przy Państwa pomocy zdalnie połączy się z Państwa komputerem i przeprowadzi niezbędne operacje.
Do wykorzystania w abonamencie jest 2 x 60 minut. Po każdej przeprowadzonej zdalnej pomocy otrzymają Państwo emailem
na podany adres protokół serwisowy z informacją o dokładnym czasie interwencji.

Wizyta Technika u Klienta - zgłosić usterkę z jej opisem można telefonicznie bądź e-mailem na adres serwis@salto.pl. Nasz Technik oddzwoni do Państwa w celu ustalenia daty wizyty.

Szkolenie z zakresu obsługi oprogramowania – po otrzymaniu zapotrzebowania na szkolenie z zakresu obsługi oprogramowania Salto na adres serwis@salto.pl nasz Technik się z Państwem skontaktuje w celu ustalenia konkretnego terminu przeprowadzenia szkolenia.